With sunbeams in my eyes

Första dagen på länge det är sol!
Jag har gått barfota i gräset, och solat i våran solhörna.
Där är det buskar omkring så det blåser aldrig där.

Senare ska vi äta ute i trädgården, det blir mysigt!
Känner att maj kommer bli fin! Många fina kvällar och dagar i solen hoppas jag på....

Jag har gjort som Eddie, börjat om på harry potter böckerna...så skönt att ligga under ett täcke och läsa!
Ikväll är det Humorgala, och jag hade tänkt få till lite träning också, friskis&svettis! :D Var såååå längesen nu...

Hareeee, ciao




Hittade en till gammal bild med fina tröjan :)



Kommentarer
Eddie^^

Bra där Frida :D visst är det underbart att bara ligga och läsa medans man solar :D Söt bild btw och ha en rolig kväll nu :D<3 kramis

2010-05-02 17:16:32
URL: http://eddieboi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]