27 november 2010

Hej!!!!
Ahhh.. pappa väckte mej vid elva och sa att jag hade sovit halva dagen? När blev klockan elva halva dagen?!
Weeeell, de håller på att städa iordning och grejar... imorgon är det ju första advent! :) Mys. Även fast jag är inte är ett jullfreak så tycker jag ändå det är mysigt när det är städat och några jullsaker är framme... tex när det är mörkt ute och alla adventsstakar lyser... haha, jag har ju haft uppe min julbelysning i fönstret hela året, så slipper ta fram den iaf! :D Ska städa lite på mitt rum, och tända ljus till kvällen, i löve.

Idag är det en månad mellan mig och Joakim! <3 Har varit en väldigt, väldigt bra månad... Du är finast i världen, sötnos.

Hade tänkt klä på mig och sticka ut och fota medans solen är uppe, undrar om jag hinner.. är så dålig på att fotografera nuförtiden... jaja, får se om jag gör det :D

Pusssss!!



Min mys :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]