after all

this turned out to be a good day after all!
Jag &Eddie var jättehungriga efter psykologin, så Eddie drog med mej till en thairestaurang, så det blev thaibuffé! Tack söteddie :) massaaa gott, med glass till efterrätt ;)
När vi kom tillbaks till skolan så var det lunchkonsert, massa band spelade, var helgrymt :D Pratade lite med min sötis som ringde mitt i konserten, så jag sprang ifrån Eddie som letade efter mig sen...hahah :D busigt. <3 
Nu har vi satt oss i en soffa, och inväntar nästa lektion...segt.



förlåt för den otroligt ocharmiga vinkeln...... ser en aning badbollsaktig ut :D

Kommentarer
Eddie

Haha jag ser ut som typ 14 år på den nedre bilden^^ haha :D

2010-11-11 11:57:16
URL: http://eddieboi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]