goodbye, that's all she wrote

woh.
Imorgon är en lång dag. Börjar redan vid åtta, som tur är med en rätt soft lektion, Filmkunskap.
Slutar dock vid fyra... Kommer vara killing tired då, men då är det till att börja plugga. En bra sak är att min pojkvän kommer på kvällen, något att se fram till!  <3

Sitter och lyssnar på johnny the cash, my love. Jackson. Älskar det namnet! Om jag skaffar nåt djur eller så ska det heta Jackson. Hur coolt? ;)

tog lite bilder förut :)

Mitt rum är mysigt....



Leka lite med kameran....




haha, lite söt är jag..? (a)





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]