its friday

hej.
Kom hem för en halvtimme sen, efter skolan som slutade vid halv ett drog jag hem till Joakim :)
Vi åt skumtomtar, drack julmust och spelade rockband :D Sen spelade Joakim även lite dragspel....hahaha roligt! :D
Vid fem tog vi bussen tillsammans, jag skulle hem och han skulle ut i göteborg.
Nu sitter jag och väntar på mat, pappa står nere i köket och lagar nåt gott...mmm, mat...

Well, ska inte göra mycket mer ikväll, tänkte se på National Treasure 2...haha. Såg ettan för ett tag sen och undrar varför jag aldrig sett dem innan? Ettan var ju grym. Och Nicholas Cage är min favoritskådespelare. Han gör inget dåligt! ^^ Bara att se på dessa filmer; Next, Knowing, Kick-ass, National Treasure, Bangkok Dangerous osv :) Gryyyyym.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]