ready or not..here I come

Mysig måndag med min sötis!

Imorse blev jag väckt två gånger, först vid sju av betty, sen vid åtta av en jäkla väckarklocka på nedervåningen... arghhh..
Fick somnat igen iaf, och när jag vaknade duschade jag och grejade, sen kom Joakim vid tre. Då åt jag , sen såg vi på en film, A nightmare on Elm street. Den var faktiskt bra! :D Lite läskig och bra... me like.
Efter filmen myste vi bara, sen skulle joakim hem och plugga, och jag satte mej och gjorde lite matte..
Sen har det inte hänt så mycket ikväll mer ^^ Får se vad som händer imorgon med...


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]