real love hurts

"Passion är en sådan extrem känsla. Det gör ont att vara ifrån varandra, det vrider om inombords. Och det gör ont för att man är rädd för att mista den andra personen, det gör ont för att man är rädd för att han eller hon inte ska tycka om en lika mycket som själv tycker om honom eller henne, man kan vara rädd att hon ska tycka mer om en annan kille. Allt det där gör ont. Innan man han lärt känna den andra personen finns det en period av osäkerhet, och det tycker jag är ganska obehagligt. Det gör ont. Och om man är olyckligt kär, om den andra personen inte alls vill ha en, då gör det ju fruktansvärt ont."
Håkan Hellström, om varför kärlek måste göra ont.


Jag håller med honom. Han är fin, håkan. Och han förstår kärlek. Och allt vad det innebär.

 


Kommentarer
Jessica - bjurlerstamjessica.blogg.se

Hejsan hoppas allt är bra med dig! Tänkte göra lite reklam för mig själv hih hoppas det går bra, Vill bara säga att jag är en av Kandidaterna som Uppsalas Lucia 2010, skulle vara jättesnällt ifall du kunde rösta på mig! Din röst gör mycket skillnad! titta gärna på videoinlägget också å höra mig sjunga och presentera mig. Mvh Jessica Bjurlerstam :)



Rösta här ---> www.unt.se/lucia2010



Videon när jag sjunger här --->

http://www.unt.se/startsidan/jessica-bjurlerstam-1101232.aspx

2010-11-15 21:10:57
URL: http://bjurlerstamjessica.blogg.se/
Tess

Vilken underbar bild på fjärilen! :) Har du tagit den? Kram

2010-11-16 10:42:22
URL: http://dbtw.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]