still going strong...

halluwski.
Allstå, nån vill mig nåt ont. Jag är fortfarande sjuk. ahhhh. Jobbigt. Inatt fick jag sova sittandes, för jag inte skulle hosta så mycket. Men det hjälpte inte alls och det var sjuk obekvämt. Seriöst, prova somna sittandes en gång, tar hela natten.... vaknade ungefär varannan minut, tror jag hade 6 kuddar bakom mig :P Haha!

Nu sitter jag och kollar på Beck med M & P , mysemys.
Imorgon är jag ledig, ska in till skolan en snabbis för att hämta några böcker. Skulle egentligen till tandläkaren men är ju sjuk så får ställa in det. :)




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]