031110

Det var en fin dag idag...
Vaknade lite sent, somnade om igen... sen gick jag upp, kollade på topmodel. Efter en stund hörde jag en knackning på dörren och Eddie som ropar "jag är hemma!" haha, ni är för söta.
Vi började med en gång, letade maträtter, fick ihop 50 st, förrätter, varmrätter och desserter. :)
Efter en stund så ville jag och nanna ha godis, och eddie ville ha mat. Så jag grävde i frysen och fick upp ett paket med barbecuekyckling, och jag och nanna tog cyklarna och rejsade upp till time för chips och godisinhandling, medans Eddie var kvar hemma och jobbade och gjorde ordning maten :)
När jag och nanna var tillbaks så käkade vi, sen gick vi upp och började leta efter en film...det var inte så lätt...satt säkert nån halvtimme och letade, kollade på olika trailers. Sen hittade vi en film , The Box. Den var urdålig. Fattade inte ett piss...haha, bra filmsmak vi har!!
Efter ett tag åkte nanna&eddie hemåt.
Tack för en mysemys dag sötnosar!









Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]