well thats alright, mama

tjooo
Ligger i soffan och ser på tv, efter en lång dag i skolan :)
Igår sov älskling över, mysigt. Det var rätt skönt att komma tillbaks till skolan faktiskt... trodde jag aldrig skulle skriva nåt sånt, men det är skönt med rutiner. Och känna att man gör nåt bra av tiden. Nu ska jag läsa lite psykologi, äta choklad och ha en lugn tvkväll :)

Jag har tänkt på en sak, jag är rätt lycklig just nu... även fast jag har tonvis med skolarbete och annat skit så känner jag att mitt liv är p retty goooood right now ;) Och det finns ju en speciell anledning till det....^^ Hihi.

Nej, nu ska jag gosa med betty , puss



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]