and in my dream I kissed your lips

Volbeat. Lite glad!
Imorgon ska jag träffa Joakim, sen åker jag in med Fred och Nanna till göteborg. Hihi.

Ska träffa Lukas nästa vecka, han ville ha lite hjälp med sin blogg :D Så kan han hjälpa oss med vårat projektarbete lite, vi ska ju göra en kokbok, och han går hotell&restaurang, så det blir perfekt! :)

Sen blir det förmodligen simma med nanna om en vecka, gillar det!  Behöver det.....

Jag har kommit på en sak; jag har inte fotat på evigheter! vilken latis jag är.... måste ut och fota en dag! har foto-abstinens...












Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]