bara kärlek

vad gör jag vaken...........kan man undraa....

kom hem från hanna vid halv tolv typ, mina vänner är så söta! eftersom min moppe inte startade så kom Simon + caroline, lisa och sara och hämtade mig :D Sen när jag skulle hem skjutsade Andrea mig hem...snällisar :)

Anyway, det var mys hos Hannaaaa...vi åt tacos, spelade spel och kollade på urgamla inspelade filmer från häggvallstiden... jag och amalia i en gymnastikhall, jag hoppandes på en trampolin, hemkunskapsfilmer, osv osv...roligt att se på. fina tider!

Nu har jag slått in louises paket...jag tror hon blir glad...bara kärlek...

Imorgon bär det av till Lund vid åtta :o tiiiidigt. tur att jag har min musiiik! men det är ju inte så långt iaf... ska bli mysigt att komma till lund igen, och träffa loui. Blir lite födelsedagsfirande på restaurang, som förra gången (:

Tänker på min Nannis, du förtjänar så jäkla mycket bättre...du är bäst älskling <3 Ingen får behandla dig så..:( Blir ledsen i ögat ju :( <3

oh crap, jag tror jag råkade svälja lite sminkborttagningsgrejs...det smakar inte gott...:( ew.

Men nu måste jag sova om jag ska komma upp imorgon....får se hur det går....

pussssarrrr!



Systerkärlek!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]