i've finally found them

hejjj!!

Har precais ätit god mat, linus och johanna åker imorgon. Linus ska ut på sin praktik på gotlandsfärjan..hihihi.

Var i stenungsund förut, och hittade mina drömglasögon. De var såå snygga! :D Jag.vill.ha.dem. Har tagit en evighet att hitta ett par, för jag är så kräsen...de ska vara perfekta. Och det var dessa... Ett par Raybans dessutom.. inte jättegratis men hoppas....

Packar lite smått inför imorgon, vid tio ska jag in till banken och lösa ut lite pengar, sen vid halv tolv sticker vi iväg till Ullared. Wiiiie. Det blir en great road-trip! :D

nää. nu är jag tröttis.


Jag vill ha dem! Såg ju faktiskt helt okej ut i dem också...
¨




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]