man kan visst köpa lycka.

jag är så kass på att lägga in bilder, men här kommer ett gäng bilder från igår/idag :)



Yummi!



finaste!



Nanna köpte en grym peruk till en halloweenfest :)

Idag har jag vart i stenungsund med mamma, blev först loppmarknad, där vi hittade en skivspelare!!! allstå en sån man spelar vinyler på! för 50 kronor..mygod, värsta kapet. Så nu ska jag leka retro och spela lpskivor...grymt.
Sen drog vi till torget, gick lite i affärer och jag hittade mina drömskor. Jag är kär i dem! Damnit vad dom är snygga...



here they are! yummiiiiii... jag har sån tur ibland, de här var asbilliga och precis såna jag ville ha...
400:- eurosko.

har inte gjort så mycket mer idag, m&p är borta ikväll så är ensam. Kollat på film, ätit vindruvor, varit allmänt partysugen... blablabla.
Borde vara trött då jag och nanna la oss halv fyra nång gång...




denna låten på högsta volym...dance dance.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]