man måste dö några gånger innan man kan leva

Vet ni hur det är att få prata med den personen som gjort mest intryck på en? Den personen som gjort så fin musik så att man kan varenda text, varenda låt utantill? Att få stå alldeles framför den personen, att få prata med honom.
Det är stort. I åtta år har jag lyssnat på Håkan, och det finns inte en enda låt som inte är bra. Inte en enda.

Jag och Nanna stod i kö i tre timmar igår, för att få köpa en cd och få den signerad. Det var så värt det, trots att nanna hade ont i magen och skoskav, och jag frös och hade ont i ryggen och fötterna. Tills sist kom vi in, och där satt han. Med ett ankare runt halsen och en keps över lockarna.
Vi sa att vi saknade honom på Liseberg iår. Och det gjorde vi, saknade honom... Men det var så mycket som hände, nästa år blir det en spelning igen!

Justdet, vi var på tv också. Västnytt ;) Syntes i typ en sekund, men lite roligt ändå...

Jag och Nanna var så glada så vi skakade när vi kom ut från Bengans. Det var inte svårt att le resten av kvällen...



Kön



När vi kom in möttes vi av den här fina bilden!



Håkan Hellström och Daniel Gilbert



.....



Håkan Hellström




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]