mood swings

Vem får för sig att låsa fast min cykel i cykelstället med ett annat lås? folk allstå...
Stod ute i kylan en timme och väntade på pappa. jag frös sönder.

Nu sitter jag i min renbäddade säng och lyssnar på regnet utanför, och känner vinden som blåser in genom det öppna fönstret. En sömnig fluga som hamnat fel surrar i taket...störande ljud.

Jag har inga pengar kvar på mobilen, för mig är det katastrof. Vad ska jag nu ha mobilen till, om jag inte kan ringa eller smsa....

Såg en underbar film förut, I love you Phillip Morris. Fin saga om ett gaypar som lever långt ifrån det där perfekta livet.

Jag och Nanna var på gymmet idag, frågade hur mycket det kostade och hur vi gjorde med betalningen. Jag längtar tills vi börjar. Ska bli skönt att få ordning i livet igen...


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]