River en vacker dröm

Hösten är fin. jag cyklade i lövhögar idag. skinnjackan var på, den är varm och bra att ha vid kalla morgnar. (jag vet inte hur man stavar det ordet. är det mornar eller morgnar?)
Det känns fint nu. Fick ett mysigt sms av min sötaste syster imorse, "på onsdag smäller det!" jag tänkte, vad smäller på onsdag? har jag missat något? "Håkans album kommer ut!!"
ÅH!!! Köpte en tidning med en fin intervju med honom i - damnit vad jag längtar!! Två Steg från Paradise. Han är fin, håkan. Hängt med mig i...kanske 8 år nu? Alla hans texter, alla hans fina låtar, de går rakt in i hjärtat.

Idag var en lång med fin dag. Kom hem vid tio över 6. Lite väl senaste laget för mig...
Spelade in lite scener till våran musikvideo. The Bad Touch - Bloodhound Gang.
Den blir grym, kan jag avslöja. Det slutgiltliga resultatet kommer självklart upp här på bloggen så småningom.

På söndag blir det Lund. Lite födelsedagsfirande för min älskade syster. Du betyder så mycket för mig.

Lördag blir det en såndär bra kväll hos Hanna igen, har saknat dem nu! Lite god mat, fina vänner och bara ha det allmänt bra.

Åh. Nu måste jag hoppa in i duschen.

Pussssssssss, finaste.



Såhär glad är jag idag!




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]