back to the ordinary

åh, vad jag inte har någon blogglust idag.

Sitter i sängen med fyra små trötta kissemissar omkring mig. Lyssnar bruce springsteen och smsar.
Har gipsat min arm och nannas ansikte idag, för avgjutningar. Till ett 3D skolprojekt, can't tell ya more. ;)
Vart en väldigt soft dag, har varit obeskrivligt trött bara. På psykologin höll jag och nanna på att dö av trötthet...

Efter skolan åkte jag och mammaaaa till göksäter, köpte skolgrejer, block och annat småkrafs. ^^

Åh, kom precis på attt vi har glass i frysen! Need.to.have.

förresten, back to the ordinary. Bestämt mig för att lämna tillbaka glasögonen. för stora, jag ser inte ut som jag i dem. sorriiii.

my oldies and me..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]