buy it use it break it fix it trash it

hellööö.

har byggt en soffa av min säng, demys. Sett på herkules och såntdär. Wiiiihihih, herkules in my heart! :D
Eh, skoldagen är ju liksom inte värd att nämnas ens, tss. Psykologi och rörlig bild...kom hem vid tio över sex idag, pretty sent in my opinion.
Inte gjort nåt vettigt alls, käkat nudlar och vart lite lycklig. Eufori kallas sånt. Lyckostunder fyllda med nån fin speciell känsla. För vad vet jag inte. Det är ju bara en vanlig tråkig måååndag.

Imorgon får vi våra skol-datorer!!!!! fatttttta vad vi kommer sitta på fb all the time...hehehee. (a)
Heh.

här står jag och svajjar förresten; 
:D



nuuuu ska jag se klart på resten av Herkules, byebye.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]