like they do on the Discovery Channel

AHHHHHHHHHHH
Ni fattar inte hur glad jag är!! :D Helt euoforisk! Hihihihihihihihihih.

Nu har vi bytt hotell och destination, vi ska till Zakhyntos istället, Kalamari heter stället. :) Fysate vad jag längtar.
Har ju aldrig gjort nåt sånt här förut, med bara mina sötisar! Blir tredje gången i grekland för mig. ^^

hihihih. spelar  Bloodhound gang på högsta volym just nu, omgggggg :D

Haha, energifyllt inlägg kände jag nu! Hoppas alla som läser blir lika glada som jag är! :D
ingenting kan förstöra detta nu allstå.... förutom om resan inte blir av eller nåt....

meeeeeeeeeeeen nu ska jag dansa neråt och käka!

PUSS BIG TIME!



Zakynthos :D



Hotellet :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]