the last song

Ännu en underbart vacker kärlekshistoria, som visar att livet inte är rättvist för någon.  Sett halva filmen och den blir bara bättre och bättre...

Måste bara säga jääklar vad det regnade när jag skulle hem.. cyklade, fysate det var den värsta cykelturen på länge!! Såg ut som om jag hade duschat med kläderna på när jag kom hem... :( Så var till att hoppa in i duschen så håret blev bra igen ;)
Men det var iaf treeevligt att äta pizza med Joakim! :D Synd att det regnade bara. :/

nu ska jag se klart filmen, pusshej.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]