20:13 13/4

sitter i soffan och kollar på sos international. just nu handlar det om tsunamin i thailand. fyfan! en familj som filmat allting. precis när vågen kom. så hemskt att se! man blir verkligen berörd.

update: okej. familjen som filmade förlorade mamman och äldsta systern. heeeeeeeeeeeeeemskt.

Har varit ute med molle, shit vad jobbigt det var. har ju legat i soffan hela dagen... så det var jobbigt att sätta på sig skorna och gå med en hund som drar massor... plus att jag hostar sönder och min hals bränner.

hoppas mamma kan köpa lite frukt och saft :)

har nationella i svenska b imorgon, 5h! hur fasen ska jag klara det :P yay! ^^

längtar också efter min pojkeeeee. blir filmkväll på fredag, mysi.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]