Det här var ju tråkigt.

Vaknade 06:30, kunde knappt svälja för det gjorde så ont i halsen. "Fan då, har ju idrott idag...ska jag gå eller inte?" Men eftersom jag knappt kunde prata så var svaret rätt givet...somnade om, vaknade några timmar senare och sjukanmälde mig. Har hittills blivit kurerad av mamma med alla möjliga saker, tabletter och c-vitaminer.

Igår var det förövrigt en fin dag, klarade matteprovet(!!!!!) och det gjorde hela min dag, spenderade den i göteborg med min favoritpojke. Lärde honom lite om tvättning, det gick braaaa. Sen gjorde vi bacon, eller ja, baconsallad för min del och pasta&bacon för hans del. Det var ju faktiskt baconmåndag.
På eftermiddagen kom min far och hämtade mig, sen blev det träning kl.19.

Vill se en film. Men min filmdatorsladd funkar inte. Får låna mammas... Måste se klart Despicable Me och börja se på The king's speech.
Sen ska jag dricka massor av chai-te. gotti.

orkar inte ta tag i alla klädhögar som växer sig större på mitt golv.... orkar heller inte ta tag i allt det där andra.

nejnejnejnej.

133 dagar kvar.

såhär cool är jag inte idag. idag har jag myskläder och är osminkad. om ni ville veta.





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]