rainbows and butterflies

jag är glad. för även om livet är man förjävligt fördetmesta, så finns det ändå de där små ljusglimtarna som gör att man orkar med allt det jobbiga! Små stunder av lycka, byggda på magi. Som när jag ser min kärlek. Han, som får mig att må sådär bra... han som kan pigga upp mig bara genom att ta min hand. Allt blir bra. Bara jag har Dig vid min sida.
6 månader har jag fått vara såhär lycklig. Det känns så mycket längre... Ett halvår. (på onsdag) Jag önskar att jag får spendera min tid med dig ett bra tag framöver...


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]