mehh.

hai.

igår var världshistoriens sämsta dag. skulle först in till arbetsförmedlingen vid ett, och sen till apoteket och få ut mina p-piller. men det var nåt fel med databaserna(?) så mitt recept hade inte blivit skickat, så fick gå till udm där de skickade ett nytt, och jag fick gå till apoteket igen men inget recept hade kommit... då fick jag gå till udm igen så fick jag receptet i handen... försökte på apoteket igen och då fattades några siffror på receptet så kunde inte få ut pillrena? AH. tillbaks till udm...
Och jag skulle jobba i göteborg innan fem. Lättare sagt än gjort.... när jag väl var klar i stenungsund var klockan såpass mycket att när jag var i göteborg var klockan fem. prick. Skyndade mig hem till J och hämtade min lilla reklamvagn och skyndade mig ut i mörkret för att plocka upp reklamen.. men på första stoppställen fanns där ingen reklam. Så skyndade vidare till nästa , och där fanns den kvar. Så delade ut den i alla trappuppgångar...
Dock ramlade jag faktiskt i en trappa... hemskt! Hoppas ingen såg mig, haha... såg nog rätt roligt ut :) Har ett rejält blåmärke nuuu dock...

När jag väl var kvar så promenerade jag hem, där joakim fanns och vi såg på tv och åt pommes :)

Idag har jag inte alls hunnit göra mycket, åkte från gbg till tjörn med joakim, var hemma en stund innan joakim åkte till rönnäng... Har lagat mat och nu har jag ont i maaagen... dumma magkatarr? :(






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]