men åren har nog slitit hårdare på mig

min mobil strular. jag är trött. väntar i skrivande stund på min pojk, som just nu befinner sig i johanneberg.
helgen bestod av fest, kärlek och julgransköpning.

vi fick hugga granen själv, det har liksom blivit något av en tradition. alltid på samma ställe, de har en granodling på tomten. vi letade en stund bland granarna och hittade till sist en fin silvergran. sen fikade vi i en lada. mysigt och juligt.

mor och far har köpt en ny kamera och detta hade fram tills igår undgått mig, som är ett kamerafreak och måste inspektera varje funktion om jag får tag i en kamera jag inte sett förut. detta gjordes med spänning igår. testade alla funktioner, fotograferade betty, pysen och allt annat jag såg. En Nikon var det förresten.


 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]