sweet dreams are made of this

åh såhär trött har jag inte varit på läääänge.
idag vart jag och joakim i kungälv, där jag var inne på bilskolan en sväng och planerade in tre körlektioner jag köpte för typ ett år sen. mm ja, ungefär exakt ett år sen. damnit, vad lazy jag är. iaf, det blir på måndag,tisdag och torsdag. Var också in en snabbis på mcdonalds. Det var ju sååå längesen faktiskt? Kommer ihåg att vi var ju stammisar där på gymnasietiden. Åh, så längesen fast inte alls. saknar.
hallå?!?! jag kom på att det är julafton _nästa_ vecka!? jag har inte köpt en enda julklapp än. Yeah, way to go, frida! :DDD nä, men ska faktiskt fixa det på fredag. ska gå på smågator i staden Götheborg faktiskt. Inte i Nordstan, där går bara töntar som inte orkar känna lite luft i lungorna. Nä, det blir arkaden, avenyn och lite såntdär fint. Med min korv Joakim.
Har sett på Masterchef, best program ever. Jag älskar att se sånadär program. Man blir så hungrig. Och jag älskar mat. Jag älskar att laga mat också. Mmm, yummi. Ska laga mat åt mamma och pappa en dag, min meny ser än så länge ut så här:
Förrätt: Halv avokado med salt och räkröra alt. någon annan god röra i mitten.
Huvudrätt: Fisk och skaldjursoppa med lax, räkor och kräftstjärtar (+dill)
Efterrätt: ?? Förslag? :)

Jajaaaa, får seee hur det går ja.

oj. har suttit på Tumblr en stund och glömt av mitt inlägg . jaja. sova! jatack!




hih, gjorde mitt egna lilla collage :) bilden med fjärilen är min egna!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]