andra advent

mhm, mycket effektiv dag...
försökt fotografera småfåglar på altanen, slängde ut massa frön men inte en enda fågeljäkel kom fram... tänkte använda mitt superzoom objektiv men ickeeee. har verkligen ett sug efter att fota nu. när jag inte gjort det på ett tag så är det som om jag liksom måste göra det, nununu. då är det verkligen tråkigt om det inte finns nånting att fånga just då. som idag. har varit en rätt tråkig dag, in my opinion.
ringde joakim, ville verkligen att han skulle komma hiiiiit. men han kommer imorgon istället. hatar att mina tårar bara börjar rinna, även fast jag inte vill det. speciellt i telefonen, det är så svårt att prata då.
Har poppat popcorn, hade på grillkrydda men det rekommenderas icke. inte gott, tappar all popcornsmak då... Betty har varit busig, knaskatt.


åh, jag saknar detta!  sommar och festsnygg...




precis när jag klippt mig, så nöjd!



nachos-time med min sork :)




min lille korv <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]