words

hej.

wordswordswordswordswordswordswordswordswordswordswordswordswordswordswords
wordswordswordswordswordswordswordswordswordswordswordswordswordsword
swordswordswordswordswordsword
swordswordswordswordswordswordswords
wordswordswordswordswordswordswordswordswordswordswordswordswordswords
wordswordswordswordswordswordswordswordswordswordswordswordswordswordswordswords


är hemma. varit i gbg. är sjuk. har utspilld cola i min väska. försöker komma på nåt att skriva, tänker att jag saknar ändå detta lite. sprayar nässpray i näsan. är ensam, J valde krogen istället. woho.

andra advent imorgon, mysimys. inte långt kvar till julafton. har faktiskt kommit på att jul är bra mysigt ändå. har aldrig tyckt om det riktigt, men nuså!

baka lussebullar
tända ljus
ljusslingor
mörker
julklappar
snö
pepparkakor och mjölk
fairytale of new york
happy xmas (war is over)

<3

"jag undrar varför det inte snöar längre kring jul förresten. som jag minns det så var det alltid snö på julafton. det kanske är en efterkonstruktion. spelar kanske inte så stor roll heller. inte så länge man har fairytale of new york. och inte så länge man ha plura jonsson. " - håkan hellström.


Tagna av mig, nyårsdagen 2010.



Kommentarer
KKUNGAMANDA

Frågestund på bloggen till 12.00 imorgon.

passa på att fråga vad du vill, svarar på ALLT!

–> http://kkungenduvet.blogg.se/2011/december/mini-fragestund.html#comment

2011-12-03 21:41:26
URL: http://kkungenduvet.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]