1822 150211

DAGENS VILL HA: gårdagen tillbaks...
DAGENS KLÄDSEL: leggins, tunika, kofta
DAGENS FRISYR: rufsigt och oplattat
DAGENS LÅT: ingen alls
DAGENS PLANER: hela dagen har redan gått, men ska väl småstäda lite innan trollen kommer imorgon
DAGENS SAKNAD: joakim! med en gång han lämnade mig idag.
DAGENS DUMMASTE: att jag inte fått gjort nånting typ.
DAGENS MISSLYCKANDE: skulle ju pluggat?
DAGENS DROG: filten och myssockor
DAGENS KÖP: ingenting
DAGENS GODIS: glass
DAGENS HUMÖR: inget bra humör alls.
DAGENS CITAT: Kvar i nåt jag lämnat.
DAGENS ROLIGASTE: nothing so far
DAGENS TRÅKIGASTE: att jag inte får se joakim på två dagar nu..och att huvudvärken kom tillbaks lite. och att det är kallt.



jag och ett troll.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]