if you'll never notice...

Här igen. Hemma idag, dumma piller. Har gjort våfflor. gott. Filmfestival imorgon, ser framemot. Sen lite hemligheter till Alla Hjärtans dag.
igår var bra, projektarbete hela dagen med mina fina. har gjort hittills tretton maträtter. Sen kom en fin pojke och hämtade mig. love you. hade en fin kväll med pussar och mysiga leenden.
hittade ett gult hjärta med ett F i på mitt skrivbord idag. tror jag missade det igår, när joakim skulle visa sin coola nya penna...

nu blir det lite håkan kärlek.





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]