in a telescope lens






En av mina fina sidor. Jag är snygg med ostbågar i näsan enligt mig.
Mysigt minne, det där. får ju bjuda lite på sig själv....

Sitter i min älskade säng, har målat tånaglarna och naglarna precis. Kul att pappa kom och störde mig lite, han trodde han visste mer än mig om nagellack.... "ska man inte ha något grundlack innan man målar på? jo, men det tror jag man ska ha!!" Haha, så söt. Försökte lura mig att han hade haft nagellack när han var tjugo... men han kunde inte hålla masken så jag trodde honom inte ;)

Iaf, blev melodifestivalen ikväll... Brolle <3  Kan ju inget annat än älska den mannen alltså! Såg han live på min födelsedag -08.... me like.
Sen smsade fred lite random och ville att jag skulle komma ut till dennis i kållekärr, men kunde inte det :/ kunde inte ta mig dit... tråkigt... men nästa gång :'D

nej nu blir det till att sova, ensam för en gångs skull.... min pojk är ju hemma och nördar sig ;D

Puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]