its burning

hur kan din blick undgå mig? hur kan jag stå här, utan att du ser mig?
det är en fin början på en dikt jag en gång läste. den stämmer så bra in just nu.
den där brännande känslan. jag vet inte ens vart den kommer ifrån. helt plötsligt vill jag typ lägga mig ner på golvet och skrika och stampa med fötterna i golvet för att visa hur missnöjd jag faktiskt är.
hur många tårar finns det?

Det har ändå varit en bra dag. Teori imorse, mys. Sen samhäll, brott och straff är intressant. Lunch means donk. Gott. Sen religion, många skratt där. Lite tillbaka blickar till ettan. en fin tid. Nanna köpte den nya Marabou Mango. Gooood och rekommenderas! Sen buss till stenungsund, ett telefonsamtal från en pojk som hade fått punktering. vänta på bussen i en halvtimme, bli hämtad vid häggvall för att åka och handla tacos. Mitt humör typ ändrades på en sekund. jag vet inte varför. Hem och laga tacos. hade ingen lust att göra något alls...i felt a little bit....washed away. Joakim åkte vid halv sju. jag kan liksom inte låtsas. vill inte det heller.
ser på ronja rövardotter. ska packa för morgondagen alldeles strax.




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]