Kärlek är ett brev skickat tusen gånger

Vaknade på bästa sättet imorse.....
Joakim kom in, satte på Because I love you - lasse berghagen och hade med sig frukost till oss... <3
Hur mysigt?! Jag har verkligen världens finaste pojkvän! Helt underbar start på morgonen.

Sen var det dags att göra sig iordning, joakim skulle iväg på arbetsintervju... medans han ringde lite, så skickade jag iväg lite sms till mina bästa vänner, jag älskar er! ha en underbar alla hjärtans dag!

Igår såg vi på Paranormal Activity 2, en väldigt dålig idé av oss!! Båda blev jätterädda för den himla filmen... jag låg vaken nästan hela natten.. :( uschi, ingen bra film för mig...

Nu är jag hemma, ska ta en dusch, städa rummet och fräscha till mig lite för ikväll. Då blir det middag och presentöppning! :)


 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]