that's the way the cookie crumbles

helllluuuee
kom precis hem från göteborg.
igår var det utgång, rockbaren, alltid rockbaren :) alltid nice, speciellt när man har en mysig kille bredvid sig... träffade massa roliga folks, sen blev det lite nattmat på donken, med joakim och erik. Sen spårvagn hem till erik, där vi skulle sova...på en luftmadrass...som läckte... efter en timme så var vi tvungna att fylla på luft, och den låter ju inte lite när man ska göra det :o sen vid fyra nångång kom eriks syster och hennes kompis, dom skulle sova på soffan. Då sov vi 5 personer i eriks lilla lägenhet ;D Hur obekvämt som helst, för luften åkte ju ur hela tiden, och typ på morgonen så hade joakim flyttat sig till en vanlig madrass, och jag låg kvar, men det var ingen luft kvar alls, så jag låg typ på golvet.... myyyysighhhht :D jaja, fick väl sova några timmar iaf ^^
På morgonen, eller ja dagen så köpte vi frukost, sen iväg mot Buttericks, där vi köpte maskeraddräkt till mig till nästa helg, ska vara Kines :D Så köpte en halmhatt och en geisha liknande överdel typ.... har ju rätta längden inne för kines iaf ;)

anywaaaay. är trött. ikväll blir det hemmakväll, med mamma,pappa och linus. mys.


jag och en korv igår :)



Kines! :D



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]