friday im in love

howdyyyy
väldigt produktiv dag idag... hade endast foto som vanligt, hade föreläsning i fotohistoria, kända fotografer. Mycket intressant, faktiskt. Sen blev det mat med eddie, och sen träffade jag mysis på bussen hem, vi åkte till ica och köpte godis sen fick jag skjuts heeem.
Har duschat, fixat, städat, checkat på next bara för att nicholas cage är med... blablabla.
Cage är min favorit. Han är bäst. Dock typ ett par år för gammal. Men han är fin ändå.
Ikväll blir det nog en film med han. National Treasure 2. Filmmys ikväll ju. Min love kommer om cirkus en kvart. Woh <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]