i want your love

känner att min blogg inte är så högprioriterad just nu...

I lördags kom Joakim hit och myste, sen åkte vi till hans kompis och spelade lite biljard mm. Kom hem vid ett på natten, då käkade vi mat :D Mysigt att äta mitt i natten..
Igår pluggade jag och jocke... sen åkte vi hem till honom och åt, spelade spel och såg på film tills jag somnade i soffan :) Vi såg på Devil, grym men läskig film! Sen The Island, som jag typ inte fattade ett dugg av...
Joakim började skolan idag, jag börjar imorgon.. idag blir det plugg, och ikväll vid sju ska jag och mamma iväg och träna! Motionsgympa ;) Ska bli härligt faktiskt, att röra på sig lite. ^^
Imorgon blir det skola och jag är inte pepp ett dugg!




Love can't get more wonderful than this :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]