sunday's always mean to me

Vaknade bredvid en fin pojke imorse. Igår var vi hos teo och såg på handboll och spelade kort. Jag är så dålig på kortspel, speciellt när jag inte vet hur man gör, blir så arg! haha.. handbollen gick bra iaf ;)
Idag  var det upp, äta frukost, sen iväg hemåt...
Mamma  var iväg och köpte en ny madrass till mig idag, så nu sitter jag med datorn i sängen. Feels gööd.
Ska plugga lite nu, och se på lite nya how i met your mother avsnitt jag fick av joakim :)
Ikväll kommer väl mysis hit en liten stund....
Börjar halv tre imorgon, känns rätt bra! Träning imorgonkväll med, spännande..


eddie&moi, torsdags.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]