torsdagsnöjen

att skriva.
idag var fint. vaknade upp bredvid min favoritpojke. fick ett sms av eddie, mina lektioner var inställda. fick mysa lite till. duschade, åt snabbfrukost sen var det hejdå och puss.
igår var vi hos joakims kompisar i göteborg. hade en mysig kväll med mat och prat. :) tog bussen hem till ön vid nio. jag älskar verkligen göteborg!
Kom på att mitt internet visst funkar, jag hade bara råkat stänga av den där touch knappen till nätverket. jo, jag är nog lite blond ändå. läst lite. sett på lite film. haft det bra här hemma. Mamma har precis klippt mig, det blev sådär pageigt som jag vill ha det. nu sitter jag på övervåningen, pappa kollar på handbollen på högsta volym och skriker lite då och då. handboll är inte min grej. även om jag skulle vilja. längtar tills ifk säsongen startar. imorgon är det foto lektion, sen ska jag gå och sälja min fond. sen bär det av hemåt för lite städning. på kvällen ska jag och min pojke ha filmkväll, bara vi två. först blir det kycklingtacos. jag älskar.




pappa mitt i handbollen! ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]