vinterland

it would have been nice to just have a place to write your inner thoughts.

ljungdalen var bra. jag har åkt skidor och snöskoter. skotern var ungefär bäst. dagen efter nyår var helgrym. Pizza,snöskoter och en mysig kväll. Nyår var också bra. God mat, sen fint sällskap. Skidåkningen var lite annorlunda, men helt okej. Backarna var dock sådär.
Nu är jag hemma... tolv timmar i en bil är inte så nice. det är ju en hel dag! Nu vill jag inte åka bil på ett tag...
Skönt att träffa Joakim med.

Imorgon blir det sticky fingers, jag längtar!! Bra sällskap med ;)




Ljungdalen By Night



Nanna och Frida i liften :D



Snöskoter <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]