i wanna be your last love

fredag, lördag, söndag. Min pojk sov över i två nätter, det blev en trip till returvaruhuset för att spana in lite coola glas, (dock hittade vi inga fynd...) lite film, chips, lite melodifestivalen(som för övrigt var sämst i hela världen) lite gos och och mycket spelande... igår låg vi i min säng med varsin htc mobil, jag spelade angry birds och joakim spelade pokemon. så det ska vara. jag slåss för att jag inte klarar banan, han suckar för att hans pokemon inte lär sig sina attacker or whatever.
känslan att få vakna upp med den finaste man vet bredvid sig, den slår ingen. idag bestämde vi att vi ska vara ihop jättelänge. minst 7 år. och mer. det känns som en bra början, detta.

imorgon är det skola 14:30-17:00. Sen träning, sen mat, plugg och sova.
mamma kom hem från lund med världens städhumör. hoppas hon och Lo hade det mysigt. 


sticky fingers var bra i torsdags , sötlina fyllde nitton och det firades med hennes premiär på sticky fingers. tråkigt nog glömde hos sitt leg först, men fick sen tag på det av en snäll kompis. så hon kom in. sen var det lite tråkiga saker där inne, men det är inte ens värt att nämnas ;) sen blev det tidig hemgång till kungälv, där jag, nanna, eddie sov i en bäddsoffa. mys!




två fina bilder jag fick av syster...


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]