like never before

fyyyy vilken dag.
började bra, fin dag med nanna. på håltimmen bakades det kärleksmums i medias klassrum, med musiken på högsta volym. hur mysigt som helst.
efter skolan beställda jag och nanna klipptid på fredag, sen blev det lite shopping. längesen. köpte ett par tygbyxor, såna där lösa.... och en blå genomskinlig skjorta. kom hem vid sju, är cptrött just nu.... gjorde en mycket lyckad bacon&mozzarella sallad och satte mig vid tvn... orkar verkligen inte med något just nu! Sååå himla trött så jag dör. Har lite träningsvärk eller något, är liksom hur trött som helst i kroppen. Jobbigt.
En annan jobbig sak är att jag är så sjukt skoltrött!! Aldrig varit så här skoltrött. Varje dag tänker jag, "måste jag gå på den lektionen? Måste jag vara här idag? "  Jag.orkar.inte. vill.inte.mer. längtar som aldrig förr till Juni. Ni förstår inte.
Är glad för att jag bestämt mig för att bli lite nyttigare. inte vart på mcdonk på typ två veckor, inte ätit godis på flera dagar... försöker undvika kolhydrater... vill verkligen lyckas!

såhär glad var jag imorse. det humöret håll inte i sig.... synd.


fika :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]