lite mars med min htc

det blev lite vår och sol till slut! det firades med solglasögon, converse och vårjackor!




min och nannas frukost på nån lektion här i veckan... gott!




tog en kvällspromenad med en söt Molle-hund!




blev arg på att snön kom tillbaks. kastade ner nannas skor genom skolfönstret. (dock var det planerat)




har också hunnit med att vara lite kär också!




åkt bil med solen i ögonen och en hand i min. finaste.




har hängt i fotostudion.. här fotas frida av nanna.




byggt ett disco utedass på Expolektionen med Nanna!
 


hittat en ascool Mustang cykel utanför mcdonalds! jag vill ha den.




det blåste en dag...



köpt världens finaste vårjacka!




En liten sammanfattning av mars månad. en liten del av mitt liv.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]