jag är inte två steg från paradise

idag har jag lite prestationsångest och panikångest och sånt där trevligt.
jag räcker liksom inte till, och inte tiden för den delen heller... ingenting blir gjort.

blåvitt vann en fin match igår iaf, jag var där med fina hanna och det värmde så mycket. att få se dem vinna. lyckalyckalycka.
jag älskar att vara i stan på kvällen. vandrade hem ensam efter matchen, till korsvägen. därifrån tog jag kära 42:an eller var det 52:an... tog mig till min man, dit jag allra helst befinner mig.

idag har jag spelat lacrosse, varit cool i min ifk tröja och ätit onyttig mat. sen har jag badat två smutsiga katter. det behövdes. nu har jag fått städat typ 65% av mitt rum. orkar inte. plugga måste jag. viiiill inte.
mamma kommer inte hem denna veckan, synd för hade behövt henne. Har fått två jobbintervjuer...hoppas hoppas för jag vill ha ett jobb nu nu nu. raowr.

Idag är det exakt en månad kvar till frihet. STUDENTEN. obeskrivligt.

ser hemsk ut idag. vill helst se ut såhär kanske. långt hår jag hade! :o

eller typ såhär


iaf mycket snyggare än vad jag känner mig nuuuu... :P



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]