c'mon

hej. jag dricker Mer och skriver projektrapport. och äter choklad.
Vilken stress det är nu. Fast jag tar det lugnt ändå. Det är luuungan vettööö!
Åkte med nannas racerbil till stenungsund idag. det var kul. den vibrerar lite konstigt ibland, och låter som den håller på och dö. Men den är fin ändå. Vi åkte till kvantum och köpte choklad. Gotttt.
Har nu suttit på två timmar och försökt knåpa ihop nånting på rapporten. Har typ.... 5 oskrivna sidor kvar. yeahh.
oj, nu skrev min pojkvän till mig. trodde han hade dött. han svarade inte på en halvtimme faktiskt.

anyhooow. helt overkligt att studenten är mindre än 5 veckor bort... läskigt!!!




gottigt!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]