.....

hatar egentligen att uttrycka mina känslor här, men what to do.
är hemma på tjörn, och är ensam en fredagskväll. känns as.
känns förjävligt att se mina vänner bara försvinna... vet liksom inte vem jag ska vända mig till, har ju bara joakim. så det är inte så konstigt att det bara blir han och jag, eftersom jag inte har nån annan, typ. trodde verkligen att jag skulle ha kvar dom jag verkligen brydde mig om, jag ville verkligen det. men nu tycks det vara så att dom inte finns här längre.
utan joakim hade jag aldrig klarat mig.


 

 

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]