I'll make better mistakes tomorrow

Have I ever told you....
En dag ska jag ha en sånhär tatuering. Jag längtar tills den dagen. Ett fredstecken. För det är något jag brinner för.
Give peace a chance. Kan nog inte förklara hur mycket jag verkligen älskar den här symbolen.
JAG HATAR KRIG.
Antingen, på höften, foten, under nyckelbenet, handleden (som LadyGaga) skuldran...
(min yogalärare har ett peacetecken på foten. Så fint.)
Det här är också en dröm-tatuering. En låtrad av min favorit i hela världen, Håkan Hellström.
Han har hjälpt mig så många gånger!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]