rakt upp och ner

idag har mitt liv tagit ett steg i rätt riktning. ska läsa upp ett betyg från gymnasiet, vilket känns så otroligt skönt. Glad att jag får den chansen. (eftersom det faktiskt inte var mitt fel att jag fick underkänt.)
Dock känns det så konstigt att sätta sig och plugga, nu när jag inte gjort det på ett år. Det gäller ju att ta tag i det.
Bror och Johanna var här i helgen. Jag ska bli faster i sommar. Så otroligt stort och roligt! Så glad för deras skull. ♥
Sen var vi vid mormors grav. Första gången. Det var så fint. Har nästan inte tagit in det än... att mormor inte finns längre. Sån konstig tanke. Hon har ju alltid varit här...
Ikväll blir det tacosmys, alcatraz och pojkvän. bara få vara med den man älskar mest. ♥ (Och lite plugg förstås.)
Frida med pojkvännens tröja... I like it!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]