iwannabeatestpilot

hejjj.
Har precis anmält mig som Testpilot hos Smartson. Anmält mig för Blåband, kryddmixblandning, Grönsaksblandning hos Findus och choklad hos Cloetta. Hoppas jag får testa! Verkar hur kul som helst. :)
Annars händer det inte mycket, jag och Joakim sitter vid varsin dator och är gaaanska osociala. Men så får det vara ibland.
Igår hade vi det massa mysigt, först var vi iväg och buggade (som förövrigt bara blir roligare och roligare. trodde det skulle vara urtrist men faktiskt inte!) och sen när vi kom hem hade vi köpt med oss färska jordgubbar och chokladglass, vilket vi gjorde iordning och åt framför tvn. Så mysigt! :D
I förrgår klippte jag mig också. Kort. Riktigt kort. Dock älskar jag att ha kort hår, så lättare att hålla koll på!
På den här bilden ser man inte jättebra, men ungefärligt! Jag ser tydligen mycket äldre ut. Vilket är till min fördel. ;)
Här på Bergakungen i tisdags. Skulle in och se om det gick någon film, men ickeee. Ingen bra iallafall.
Vi gick hem och åt pastasallad istället.
Såhär såg det ut i måndags. Jag och mamma på detdär fina cafét i Haga. Hallon&Lakrits té var så gott.
Mmmmmmm.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]