kära 2012.

Jag har längtat efter Dig. Känns underbart att det är nytt år. det här året är Mitt År. Känner det på mig!
Ska hända så otroligt mycket nu, jobb, träning, körkort, resor + lite andra saker jag inte får berätta om än ... :)

Har idag befunnit mig på Svenska Mässan i göteborg, där jag och min broder besökte Mydog mässan. Massvis med hundar. Jag trivs med alla djur. Har fått upp intresset för hundar speciellt, eftersom vi har haft en fin liten Dizzy som bott här under julen nu några veckor. Hon är fin, hon.
Och jag vill ha en hund. Jag fick klappa taxvalpar idag, och det var det bästa på hela dagen tror jag!
Så små,avlånga och söta!! Älskar taxar. Vill ha en. Mormor hade en, sååååå fin.
Så ska övertala min själsfrände att vi skaffar en när vi bott tillsammans ett tag. Det är ett måste. Eller två-tre katter. Mmmja. Djur<3

Hittade en glömt julklapp under mamma och pappas säng idag. Den var konstigt nog faktiskt till mig, och innehöll en fantastisk fin mörkblå oversized tröja. Himla bra. Och om ni undrar varför jag var under mamma och pappas säng? Jag letade efter en våg. Linus skulle väga Dizzy. Sådetså.


Det här är en hatt jag mycket gärna skulle vilja ha. Så gosig, rosa och så är det tony tony choppers hatt. I mangaserien One Piece. Inte för att jag följer den, men min pojke gör. Och den är fin. Och ser mysig ut. Och Chopper är söt.

måste förresten visa hur söt min älskling var på julafton! :D

och en suddig frida.




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]